U heeft een conflict met uw werknemer en dat kost u veel geld, tijd en energie. Het kan zelfs zo zijn dat deze boze werknemer de reputatie van uw bedrijf bij uw klanten of leverancier schaadt, de sfeer op het werk negatief beïnvloedt of zich zelfs, volgens u ten onrechte, ziekmeldt.
Ik zorg voor een oplossing voor de ontstane situatie zodat de sfeer op het werk weer verbetert, uw klanten niets van het conflict merken en uw werknemer weer gemotiveerd aan de slag gaat. En, mocht het echt niet meer mogelijk zijn om met elkaar te blijven samenwerken dan zorg ik ervoor dat de arbeidsovereenkomst op een correcte manier wordt beëindigd.
Een fijne samenwerking met duidelijke taal. Ze gaf informatie over onderwerpen waar ik nog niet aan had gedacht. Ook dacht ze verder dan alleen het juridische deel. Conflicten met personeel zijn niet alleen maar op te lossen door een juridische strijd. Sandra liet me de verschillende mogelijkheden goed zien en afwegen. - Directeur MKB-bedrijf bouwbranche |